Hoe pas ik makkelijk gegevens aan via de down- en uploadfunctie in MijnSazas?

Via de down- en uploadfunctie in MijnSazas kunt u makkelijk in één keer de gegevens van meerdere verzekerde medewerkers aanpassen. Hiervoor maakt u gebruik van een Excel-bestand dat u via MijnSazas kunt downloaden. 

Tot nu toe kon u binnen MijnSazas de gegevens per medewerker aanpassen via het onderdeel 'werknemers'. Dit werkt eenvoudig maar vraagt wel wat tijd wanneer u voor 10 medewerkers of meer aanpassingen wilt doorvoeren, denk bijvoorbeeld aan een salarisverhoging. Met de down- en uploadfunctie bespaart u tijd en verkleint u de kans op het maken van fouten. U doet dit in 3 stappen:

  1. U downloadt het Excel-bestand met de gegevens van uw verzekerde medewerkers in MijnSazas.
  2. U voert de wijzigingen door in het bestand en slaat het op.
  3. U uploadt het Excel-bestand met de aangepaste gegevens in MijnSazas.
Hoe dit precies werkt en waar u op moet letten, leggen wij u uit in een korte handleiding. U vindt de handleiding onderaan deze pagina bij het onderdeel Download.

◄ Terug naar Veelgestelde vragen: Aanleveren gegevens