Help uw klanten werkstress te voorkomen

Steeds meer werkenden hebben last van werkstress en stressgerelateerde klachten. Stress is beroepsziekte nummer één, ook onder de medewerkers van uw klanten. Uitval door stress heeft grote invloed op die medewerkers en enorme financiële gevolgen voor uw klant. In het whitepaper 'Stress op het werk' leggen we uit wat stress is en gaan we in op de oorzaken. Naast cijfers uit verschillende onderzoeken leest u ook hoe u uw klanten kunt helpen om stress te herkennen en te voorkomen. Daarbij geven we praktische tips die uw klant meteen kan toepassen. De whitepaper bevat ook een handige gesprekswijzer, zodat uw klanten het onderwerp stress makkelijk bespreekbaar kunnen maken.

Vul hieronder uw gegevens in en ontvang het whitepaper ‘Stress op het werk’.
Help uw klanten werkstress te voorkomen

Ook interessant voor u:

  • Financiële Risico's Van Langdurig Verzuim

    De financiële risico’s van langdurig verzuim

    Langdurig ziekteverzuim kost geld. Zoveel is duidelijk. Alleen al vanwege de kosten is verzuim een belangrijk gespreksonderwerp tussen u en uw klant. Want heeft uw klant wel goed inzicht in de kosten van een langdurig zieke medewerker?
    Nieuws
  • Een oudere lachende en vitale medewerkster op kantoor

    Hoe kan een werkgever een gezonde leefstijl stimuleren? 8 tips

    Gezonde en vitale medewerkers zitten lekker in hun vel, zijn productiever en hebben meer plezier in hun werk. Daarnaast verzuimen ze minder. De werkgever plukt dus ook de vruchten van een gezonde leefstijl. Maar wat mag en kan een werkgever doen om een gezonde manier van leven te stimuleren?
    Artikel