Wij werken klantgericht

Wij hechten veel waarde aan goede dienstverlening. Heeft u tips waarmee wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Laat deze ons dan weten. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder uitbouwen en beter op u afstemmen. Alvast bedankt! 

Heldere informatie en communicatie

We willen duidelijk en helder communiceren. Daarom:

  • leggen wij verzekeringstermen goed uit
  • zijn wij open over uw (verzuim)risico's
  • zijn wij compleet in onze informatie

Zo weet u precies wat u van ons en onze producten mag verwachten. 

Duidelijke reactietermijnen

Lang moeten wachten is niet fijn. Daarom willen wij u binnen een bepaalde termijn helpen. Hieronder vindt u de reactietermijnen voor onze procedures. 

Infographic over de reactietermijnen Sazas.nl

Heeft u een klacht?

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. Wij maken serieus werk van uw klacht. Stuur uw brief naar: 

OWM Sazas u.a.
Postbus 2010 
3440 DA Woerden 

Zie ook onze klachtenregeling voor meer informatie. 

Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:00 - 17:30 uur 

Heeft u een vraag? Onze klantenservice staat voor u klaar op werkdagen van 08:00 - 17:30 uur (tegen lokaal tarief). Bent u een werkgever? Dan neemt u bij vragen contact op met uw accountmanager

Binnen 48 uur antwoord op uw e-mail

Stuurt u een e-mail naar info@sazas.nl? Dan proberen wij uw vraag binnen 48 uur te beantwoorden. 

MijnSazas 

Op MijnSazas

  • geeft u ziek- en betermeldingen door
  • werkt u de gegevens voor uw verzekering bij
  • ziet u uw verzekeringspolis en factuur in

Wij gaan zorgvuldig om met medische gegevens

Als verzuimverzekeraar mogen wij niet informeren naar de oorzaak van een ziekte bij uw werknemer. Alleen een bedrijfsarts mag dit. Wij registreren de ziekmelding, maar niet de reden van de ziekte. Bij ons zijn uw gegevens veilig. 

Sazas koploper in klanttevredenheid

In 2017 heeft Sazas weer meegedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van Het Verbond van Verzekeraars. Dit is een onderzoek naar de tevredenheid van de zakelijke klanten van verzekeraars. Gemiddeld geeft u ons een 7,4, een kleine stijging ten opzichte van vorig jaar (7,3). Daarmee scoren we hoger dan het gemiddelde en zijn we zelfs als 1e geindigd in het onderzoek. We vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent en blijft. Daarom blijven we bouwen aan de beste dienstverlening en service.

Deel ook vooral uw ervaring met ons, bijvoorbeeld op de onafhankelijke review site Kiyoh.nl. Uw mening helpt ons om u beter van dienst te zijn. Daarnaast kunnen andere klanten uw ervaringen lezen ter ondersteuning van hun beslissing 

Bekijk hier alle resultaten uit het klanttevredeheidsonderzoek Zakelijk van Het Verbond van Verzekeraars

Bereken de premie voor uw Sazas Verzuimverzekering

Sazas helpt als u in de knoop zit

Bereken uw premie