Een afbeelding van irrigatie van landbouwgewassen in een kas uit de sector glastuinbouw - Sazas.nl

Klachtenregeling

Wij maken werk van uw klacht

Wij doen ons best om u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval zijn wij benieuwd naar uw klacht. Wij nemen uw klacht serieus en maken hier werk van. Daarnaast leren wij van uw klachten. Dit helpt ons om onze dienstverlening aan u te verbeteren. 

Heeft u een klacht?

Wij lossen dit graag voor u op. Neem contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 5679 100. Op werkdagen staan wij u graag te woord van 08:00-17:30 uur. Stuurt u liever een email? Dat kunt u uw klacht mailen naar info@sazas.nl.  Om u snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we om in de klacht uw naam, adres, woonplaats en polisnummer te vermelden.

Hoe wij uw klacht afhandelen

U ontvangt van ons een reactie binnen 10 werkdagen.

Bent u niet tevreden met ons antwoord? Dan kunt u het besluit ter heroverweging voorleggen aan de directie van Sazas.  Doet u dit binnen 30 dagen na onze reactie. Dit kan per mail via info@sazas.nl. De directie neemt dan binnen 30 dagen een beslissing. 

Hoe wij uw klacht afhandelen

Bent u niet tevreden met de uitkomst van de directie?  Dan kunt u gerechtelijke stappen ondernemen.

Klacht over AVAZ of de Individuele PLUS-verzekering

Heeft u een klacht over één van deze verzekeringen, dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.

Bereken de premie voor uw Sazas Verzuimverzekering

Sazas helpt als u in de knoop zit

Bereken uw premie