Sazas wederom nummer 1 klanttevredenheid

Sazas is voor de tweede keer op een rij de nummer 1 geworden in het Klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars. We nemen u graag mee in de wereld van Sazas en stellen u aan collega's voor die dit samen voor elkaar hebben gekregen.

Sazas wederom 1e in Klanttevredenheidsonderzoek Verbond van Verzekeraars

Persbericht 

Sazas, specialist in verzuimoplossingen in de agrarische en groene sector en voor het MKB, is voor het tweede jaar op rij op de eerste plaats geëindigd in het Klanttevredenheidsonderzoek Zakelijk van het Verbond van Verzekeraars. In de categorie inkomensverzekeringen heeft Sazas het beste klanttevredenheidscijfer van 2018 gekregen. Met een gemiddeld cijfer van 7,5 blijft Sazas ook dit jaar de concurrentie voor. Algemeen directeur Hans van Bussel is zeer trots op dit resultaat en ziet zich gesterkt in de werkwijze “Vitale mensen in gezonde bedrijven”. 

“Als verzuimverzekeraar helpen wij al 25 jaar bedrijven het risico van verzuim te beheersen en verzuim te voorkomen en verminderen. Ons doel is om bedrijven in de agrarische en groene sector en het MKB gezond te houden. Als een MKB-bedrijf te maken krijgt met een zieke werknemer komt er veel op het bedrijf af. Het is dan prettig samen te werken met een partner die helpt het financiële risico te beheersen en helpt het verzuim te verminderen. Dat onze aanpak werkt, blijkt wel uit de uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek. Onze medewerkers scoren hoog op klantvriendelijkheid, deskundigheid en heldere communicatie. Dat we hier dit jaar wederom hoog op scoren, maakt mij heel trots. Aan ons de uitdaging om komend jaar onze dienstverlening nog verder te verbeteren en te professionaliseren en ook volgend jaar weer op de eerste plaats te eindigen.”, aldus Van Bussel, algemeen directeur Sazas.

Deskundig en heldere communicatie
Uit het onderzoek blijkt onze klanten vooral te spreken zijn over de deskundigheid van de medewerkers (91%) en tevreden zijn met de geboden service (84%). Verder vindt de overgrote meerderheid (91%) dat hun vragen telefonisch goed worden afgehandeld en toonde de medewerker begrip voor de situatie van de klant. Sazas kreeg ook hoge waardering voor de schriftelijke communicatie. Met name de begrijpelijkheid (92%) en overzichtelijkheid (90%) van de geboden informatie scoorde hoog. 

Sazas Klanttevredenheid Facebook

 

Bereken de premie voor uw Sazas Verzuimverzekering

Sazas helpt als u in de knoop zit

Bereken uw premie