MijnSazas

MijnSazas is uitgebreid met een nieuwe functionaliteit. U kunt voortaan zelf uw contactgegevens beheren.

Zo kunt u:

  • uw adresgegevens wijzigen
  • u kunt meerdere e-mailadressen en contactpersonen opgeven, afhankelijk van het doel waarvoor u dit wilt gebruiken
  • u kunt zich aanmelden/afmelden voor onze digitale nieuwsbrief

Als u uw accountant gemachtigd heeft, kan hij of zij deze wijzigingen ook voor u verzorgen.

MijnSazas.jpg

Communiceren per email

Het is belangrijk dat u in actie komt en uw gegevens bijwerkt. Dat zorgt er voor dat uw contactgegevens up-to-date zijn zodat wij u in de nabije toekomst per email kunnen informeren als er nieuwe documenten voor u klaar staan op MijnSazas (bijvoorbeeld een uitkering specificatie, een factuur, etc.).

Maakt u nog geen gebruik van MijnSazas?

Zonde, want op dit digitale klantportaal kunt u nog veel meer doen, zoals:

  • een werknemer ziek of hersteld melden;
  • een werknemer in of uit dienst melden;
  • het loon van uw werknemer wijzigen;
  • uw documenten inzien (facturen, uitkering specificaties, verzekeringsbewijs);
  • in één keer het cao-loon van al uw medewerkers wijzigen.

Log hier in op MijnSazas. Heeft u vragen over MijnSazas? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 56 79 100 of stuur een email naar info@sazas.nl.

Niet gevonden wat u zocht? Bel of mail: