Veelgestelde vragen over facturatie

Onze klantadviseurs krijgen regelmatig vragen over de facturatie. Daarom behandelen we enkele veelgestelde vragen over dit onderwerp.

Waarom krijg ik mijn facturen niet meer per post?

Vanaf juni 2018 heeft Sazas het verzenden van facturen gedigitaliseerd. Dit heeft u kunnen lezen in onze flyer die wij bij de factuur van juni 2018 hebben verstuurd. Wanneer u toen niet heeft aangegeven dat u uw facturen nog steeds per post wil ontvangen, is uw facturering automatisch overgegaan naar digitaal via MijnSazas.

Waarom kan ik mijn facturen niet per mail ontvangen?

De facturen van Sazas bevatten persoonsgegevens in plaats van productinformatie. Wij zijn uiterst voorzichtig met uw persoonsgegevens. Een mail met de factuur in de bijlage is niet veilig genoeg. Daarbij lopen we het risico dat uw persoonsgegevens in handen van onbevoegden belanden. Dit willen wij natuurlijk voorkomen.

Ik heb mijn factuur niet per mail ontvangen, maar wel de melding ervan. Hoe kan dit?

U ontvangt een mail van ons met de link om in te loggen op MijnSazas. Hier staat dan uw factuur klaar. Op deze manier wordt de veiligheid van uw gegevens gewaarborgd. Ontvangt u helemaal geen mail, dan hebben wij een oud of verkeerd e-mailadres van u. Dit e-mailadres kunt u wijzigen via MijnSazas. Wanneer u uw factuur niet tijdig betaalt, ontvangt u wel de herinnering per post.

Kan ik mijn facturen per post blijven ontvangen?

U kunt ervoor kiezen de facturen per post te ontvangen. Dit kunt u doorgeven via MijnSazas onder het kopje ‘Documenten’. Zie hieronder hoe dit er precies uit ziet. Met vermelding van uw relatie-/polisnummer kunt u ook een e-mail sturen naar info@sazas.nl. Dan zorgen wij dat u in de toekomst uw Sazas facturen per post ontvangt.

Niet gevonden wat u zocht? Bel of mail: