Sazas digitaliseert

Aantal keer gelezen:
 517

Praktisch en veilig: uw Sazas documenten digitaal (Q&A)

U heeft op 26 juni een mail ontvangen als Sazas in het bezit van uw e-mailadres is. Hierin stond dat uw factuur voor het derde kwartaal in ‘MijnSazas’ klaar staat. Via de link in de mail komt u in ‘MijnSazas’ en kunt u deze factuur downloaden. Uiterlijk 29 juni ontving u deze factuur ook via de post. Bij deze factuur was de flyer gevoegd die u onderaan deze pagina terugvindt.

Ondernemer

Wat betekent dit voor mij?

Dit betekent dat uw Sazas documenten voortaan in ‘MijnSazas’ klaar staan. U kunt hier inloggen met uw relatie-/polisnummer en wachtwoord. U kunt uw documenten op ‘MijnSazas’ dus voortaan op ieder moment en vanaf iedere locatie raadplegen. Bovendien staan al uw documenten netjes en overzichtelijk bij elkaar. De factuur van deze maand ontvangt u nog wel gewoon per post.

Wij hebben hier u afgelopen week over geïnformeerd. Door vertraging is de e-mailnotificatie eerder bij u terechtgekomen dan de papieren factuur van deze maand met de flyer. Dit was niet de bedoeling. Hier bieden wij u onze excuses voor aan.


Waarom gaat Sazas online?

Uit feedback van klanten is gebleken dat het digitaliseren van bestanden voor velen gebruikelijk en wenselijk is. Sazas wil daarin meegaan. Ons online portaal ‘MijnSazas’ is hier geschikt voor. We hebben ervoor gekozen om voortaan uw documenten in ‘MijnSazas’ aan te bieden, zowel voor uw gemak als om uw persoonsgegevens te beschermen. Uw Sazas bestanden bevatten uw persoonlijke gegevens, zoals uw naam, adres en woonplaats. Maar ook bevatten deze bestanden informatie over salarissen van werknemers. De veiligheid van uw gegevens is voor ons belangrijk. We delen daarom deze bestanden met u via de beveiligde ‘MijnSazas’ omgeving.


Wat ontvang ik precies in mijn ‘MijnSazas’ omgeving?

U ontvangt al uw documenten in uw ‘MijnSazas’ omgeving, tenzij u uw voorkeur hiervoor gewijzigd heeft. Het gaat hier facturen, uitkeringsspecificaties en polissen. Zodra u als voorkeur instelt dat u uw documenten alsnog per post wilt ontvangen, dan ontvangt u al uw documenten voortaan per post. Dit geldt dus ook voor de uitkeringsspecificaties die u voorheen wel online ontving. Onderaan dit artikel leest u hoe u dit kan doorgeven.


Waarom ontvang ik mijn bestanden niet (ook) per e-mail?

We stuurden u de notificatie over uw online factuur afgelopen week per mail, en niet de factuur zelf, omdat de mailen geen veilige manier is om documenten te sturen. Uw Sazas documenten bevatten in veel gevallen persoonlijke informatie en wij willen dat deze gegevens op een veilige manier gedeeld worden. Daarom versturen we uw bestanden ook in de toekomst niet per mail.


Ik wil mijn documenten toch per post ontvangen. Hoe regel ik dat?

Dat is geen probleem. Ga hiervoor naar www.sazas.nl en klik in het linkermenu op ‘Inloggen MijnSazas’. Vul uw relatie-/polisnummer en uw wachtwoord in. Zodra u ingelogd bent, kunt u uw voorkeur wijzigen onder de optie ‘Documenten’.

Uw documenten digitaal aanwijzing

Gepubliceerd op:
 
Meer weten over verzuim? Meld u aan voor één van onze nieuwsbrieven: