Vacature: Adviseur Risk & Compliance

voor 32 - 38 uur per week

Jouw team

Je maakt als Adviseur Risk & Compliance deel uit van het team Sleutelfuncties, waar de disciplines Risk & Compliance onder vallen. Het team bestaat op dit moment uit vier medewerkers en houdt zich bezig met het identificeren, adviseren, controleren (auditen), bewaken en evalueren van risico’s, governance en interne beheersing van de organisatie, zodat de bedrijfsdoelstellingen van Sazas op verantwoorde wijze en in lijn met geldende interne en externe standaarden en wet- en regelgeving worden gerealiseerd.

adviseur Risk & Compliance

Wat ga je doen?

Je adviseert (gevraagd en ongevraagd) directie en management op operationeel/tactisch niveau en soms ook op strategisch niveau over risk en compliance onderwerpen. Je leidt of neemt deel aan projecten en je draagt actief bij aan het risico- en compliance bewustzijn binnen Sazas.

Risk:

  • Je identificeert, adviseert, controleert, bewaakt en evalueert risico’s voor de bedrijfsprocessen;
  • Je initieert, coördineert en faciliteert (complexe) Risk Self Assessments (RSA), waaronder die op tactisch en operationeel niveau en andere risk management activiteiten binnen de organisatie. Op basis hiervan doe je aanbevelingen voor het verbeteren van de beheersing van risico’s en het ondersteunen van de organisatie in het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.

Compliance:

  • Je onderzoekt en behandelt inhoudelijke compliance vraagstukken en adviseert hierover;
  • Je levert een bijdrage aan beleidsontwikkeling en besluitvorming.

Jouw profiel

Je hebt een hbo+/wo-werk- en denkniveau en hebt een afgeronde juridische en/of compliance opleiding op wo-niveau. Je hebt minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Je beschikt over ruime ervaring in en kennis van alle taakgebieden in deze functie en hebt ervaring in het projectmatig werken en leiden van projecten. Je bent communicatief sterk (mondeling en schriftelijk) en bent analytisch, autonoom, integer, professioneel en resultaatgericht. Bovendien ben je organisatiesensitief en zelf-organiserend. Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden.

Wat wij bieden

Een tijdelijk dienstverband voor de duur van een jaar met de mogelijkheid van verlenging. Werken binnen een professionele organisatie, waar iedereen elkaar kent met een open en informele cultuur. Het salaris bedraagt maximaal € 5.779,- bruto op basis van een fulltime dienstverband (werkweek van 38 uur). Ook geldt er een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8%, een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en een goede pensioenregeling. We vinden het belangrijk dat je je continu persoonlijk en vakinhoudelijk ontwikkelt, waarvoor we goede opleidingsmogelijkheden bieden. Een ontwikkelassessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Over ons

Sazas is dé specialist in verzuimoplossingen voor het mkb. Wij helpen bedrijven het risico van verzuim te beheersen en verzuim te voorkomen en verminderen. Wij bouwen continu aan onze dienstverlening. Sazas is een kleine verzekeraar. Wij geloven dat daar onze kracht in schuilt. De klant is bij ons geen nummer. Onze missie is om bedrijven in Nederland een stuk gezonder te maken. Dat doen we door de kosten van verzuim laag te houden met oplossingen en diensten op het gebied van verzekeren, preventie, verzuimbegeleiding en re-integratie.

Met trots kunnen wij zeggen dat wij in 2019 voor het derde jaar op rij als eerste geëindigd zijn in het klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars. Bij Sazas zijn ca. 70 medewerkers werkzaam. Wij zijn gevestigd in Woerden (op loopafstand van het NS-station en goed bereikbaar met de auto). De samenwerking binnen de organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en probleemoplossend vermogen. Het klantbelang staat bij Sazas centraal. Onze kernwaarden zijn klantgedreven, ondernemend, resultaatgericht, transparant en integer en afspraak is afspraak.

Herken jij jezelf in het profiel?

Solliciteer snel, stuur je motivatie met CV naar aigrid.klijn@sazas.nl. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Karin Tusveld (Manager Staf & Sleutelfuncties) via 06 10 50 96 10.