Vacature: Junior Adviseur Risk & Compliance

voor 32 uur per week

Jouw team

Je maakt als Junior Adviseur Risk & Compliance deel uit van het team Sleutelfuncties, waar de disciplines Risk & Compliance onder vallen. Het team bestaat op dit moment uit vier medewerkers en houdt zich bezig met het identificeren, adviseren, controleren (auditen), bewaken en evalueren van risico’s, governance en interne beheersing van de organisatie, zodat de bedrijfsdoelstellingen van Sazas op verantwoorde wijze en in lijn met geldende interne en externe standaarden en wet- en regelgeving worden gerealiseerd.

Vacature Junior Adviseur Risk & Compliance

Wat ga je doen? 

Risk:

  • Je voert het beleid, procedures en richtlijnen uit ten aanzien van het identificeren, beoordelen, vaststellen en uitvoeren van maatregelen en het bewaken en rapporteren van (operationele risico’s waaraan de organisatie bloot staat;
  • Je draagt bij aan een consistente bedrijfsbrede, integrale benadering van risico management;
  • Je ondersteunt bij het implementeren van maatregelen om (operationele) risico’s te managen;
  • Je ondersteunt projecten en programma’s binnen de organisatie, zodat je de organisatie helpt bij het identificeren en managen van (operationele) risico’s, verbonden aan projecten;
  • Je draagt bij aan de controle dat de verschillende risico’s binnen de producten, processen, projecten en systemen van de organisatie adequaat worden beheerst;
  • Je voert afgesproken maatregelen en acties uit in het kader van afgesproken risico management en ziet ook toe op volledige, juiste en tijdige implementatie hiervan;
  • Je draagt actief bij aan het risico-bewustzijn binnen Sazas.

Compliance:

  • Je ondersteunt bij het initiëren en ontwikkelen van beleid, procedures en richtlijnen op het gebied van compliance in samenspraak met de stakeholders vanuit de business;
  • Je ziet er mede op toe dat interne en externe wet- en regelgeving zodanig wordt toegepast dat aan alle eisen wordt voldaan;
  • Je draagt bij aan het signaleren van en rapporteren over (in-)consistenties en risico’s en onderneemt actie waar nodig;

Op beide taakgebieden neem je deel aan projecten en draag je actief bij aan het bewustzijn binnen Sazas.

Jouw profiel

Je hebt een hbo+/wo-werk- en denkniveau en hebt een afgeronde opleiding met een juridische of financieel gerelateerde achtergrond (Risk en/of Compliance) op dit niveau. Je beschikt bij voorkeur over enige ervaring (circa een jaar) in een vergelijkbare functie, over goede en actuele kennis van de relevante wet- en regelgeving (bijvoorbeeld Wft) en kennis van de genoemde taakgebieden. Je hebt ervaring in het projectmatig werken en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. Je bent analytisch, autonoom en integer alsmede professioneel en resultaatgericht. Je wilt jezelf verder ontwikkelen binnen de genoemde vakgebieden.

Wat wij bieden

Een tijdelijk dienstverband voor de duur van een jaar met de mogelijkheid van verlenging en werken binnen een professionele organisatie, waar iedereen elkaar kent met een open en informele cultuur. Het salaris bedraagt maximaal € 3.957,- op basis van een fulltime dienstverband (werkweek van 38 uur). Ook geldt er een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag van 8%, een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en een goede pensioenregeling.

We vinden het belangrijk dat je je continu persoonlijk en vakinhoudelijk ontwikkelt, waarvoor we goede opleidingsmogelijkheden bieden. Een ontwikkelassessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Over ons

Sazas is dé specialist in verzuimoplossingen voor het mkb. Wij helpen bedrijven het risico van verzuim te beheersen en verzuim te voorkomen en verminderen. Wij bouwen continu aan onze dienstverlening. Sazas is een kleine verzekeraar. Wij geloven dat daar onze kracht in schuilt. De klant is bij ons geen nummer. Onze missie is om bedrijven in Nederland een stuk gezonder te maken. Dat doen we door de kosten van verzuim laag te houden met oplossingen en diensten op het gebied van verzekeren, preventie, verzuimbegeleiding en re-integratie.

Met trots kunnen wij zeggen dat wij in 2019 voor het derde jaar op rij als eerste geëindigd zijn in het klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars. Bij Sazas zijn ca. 70 medewerkers werkzaam. Wij zijn gevestigd in Woerden (op loopafstand van het NS-station en goed bereikbaar met de auto). De samenwerking binnen de organisatie kenmerkt zich door korte lijnen en probleemoplossend vermogen. Het klantbelang staat bij Sazas centraal. Onze kernwaarden zijn klantgedreven, ondernemend, resultaatgericht, transparant en integer en afspraak is afspraak.

Herken jij jezelf in het profiel?

Solliciteer dan voor 8 juni a.s.; je kunt je sollicitatie met CV sturen naar jeannette.klerks@sazas.nl. Neem voor meer informatie over deze vacature contact op met Karin Tusveld (Manager Staf & Sleutelfuncties) via 06 10 50 96 10.