Ik overweeg over te stappen naar een andere verzekeraar. Waarom zou ik bij Sazas blijven?

Of overstappen voor u slim is, is afhankelijk van verschillende factoren zoals uw eigen voorkeur. Hier is geen standaard, eenduidig antwoord op te geven. Het kiezen van de juiste verzuimverzekering doet u niet dagelijks en er is veel om over na te denken.

1. Alles onder één dak

Sazas onderscheidt zich als verzuimspecialist in een totaalaanpak. Bent u bij ons verzekerd? Dan heeft u alles onder één dak. We regelen niet alleen de loondoorbetaling bij ziekte. Maar ondersteunen u ook bij de preventie van verzuim, de begeleiding van zieke medewerkers en de eventuele re-integratie. Dat laatste is misschien nog wel het belangrijkste. Verzuim omlaag brengen begint bij preventie. Wordt een medewerker toch ziek, dan is het doel om hem of haar weer verantwoord aan het werk te krijgen. Onze preventieadviseurs, bedrijfsartsen en re-integratieadviseurs werken nauw samen. Dit maakt het hele verzuimproces efficiënter. Hierdoor kan uw medewerker sneller terugkeren op de werkvloer en heeft u er minder omkijken naar. 

Daarnaast kunt u gebruikmaken van extra services zoals: de Verzuimexpert, de WIA-expert, een regresspecialist, een E-spreekuur en (gratis) trainingen zoals Effectief omgaan met verzuim. Zo kunnen we samen verzuim voorkomen en uw bedrijf gezonder maken.

2. Veel gemak met MijnSazas

MijnSazas is uw persoonlijke omgeving. Hier vindt u, heel overzichtelijk, alle informatie over uw Sazas-verzekeringen terug. En kunt u zelf uw gegevens beheren en de ziek- en herstelmeldingen doorgeven. In de maand november kunt u via een handige tool ook zelf uw verzekering aanpassen.

3. Deskundige medewerkers

Als u met de klantenservice belt, dan krijgt u altijd een deskundige medewerker aan de lijn. Onze klanten bevestigen dit. Voor het tweede jaar op rij is Sazas nummer 1 in het 'klanttevredenheidsonderzoek zakelijk' van het Verbond van Verzekeraars. 91% van deelnemende klanten is tevreden over de deskundigheid van onze medewerkers en vindt dat hun vragen telefonisch goed afgehandeld worden.

◄ Terug naar Veelgestelde vragen: Premie 2019

Sazas heeft de hoogste klanttevredenheid van alle verzekeraars. Dit wordt gevierd door het personeel met slingers en ballonnen.
Niet gevonden wat u zocht? Bel of mail: