De klantenservice van Sazas aan het woord

Onze Klant Adviseurs van de klantenservice staan iedere dag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Eén van hen, Don van Asperen, stelt zich graag aan u voor.

Wat is jouw rol bij Sazas?

“Al vanaf 2002 werk ik als medewerker klantenservice bij Sazas. Dat is dus al een kleine 17 jaar. Hierbij houd ik mij bezig met telefonische vragen van klanten maar ook met klantbehoud. Ook bel ik met potentiële klanten over het opstellen van offertes.”

Wat maakt jouw rol zo leuk?

“Binnen onze organisatie ben je toch wel een beetje de spin in het web. Geen dag is hetzelfde en dat maakt deze functie ook zo leuk, je blijft leren en je ontwikkelen. We krijgen ook regelmatig leuke reacties van klanten op onze service. Dat geeft extra voldoening.”

Hoe help jij de klant? 

“Door goed te luisteren en door te vragen naar de vraag achter de vraag kan ik de klant snel helpen. Het geeft mij energie als ik van klanten hoor dat men goed geholpen is.”

Waar gaan de meeste vragen over die je binnenkrijgt?

“Wij krijgen veel vragen over de polis, hoe ben ik verzekerd of heb ik bepaalde zaken meeverzekerd.”

Wat zou je klanten willen meegeven?

“Bel vooral als u vragen heeft, gekke vragen bestaan niet. Wij zijn er om u te helpen.”

Niet gevonden wat u zocht? Bel of mail: