Klachten

Wij doen onze uiterste best om u altijd zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u ontevreden bent. Als dat zo is spijt ons dat.

Neemt u vooral contact met ons op, want we zijn benieuwd naar uw klacht. We proberen uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen en ervan te leren. Op deze manier kunnen wij u en onze andere klanten nog beter helpen.

Klant-advies-Rahamed-Sazas.jpg

Hoe dien ik een klacht in?


Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer: 088 56 79 100.
Mailen kan ook: info@sazas.nl

Postadres:
OWM Sazas u.a.
Postbus 2010
3440 DA Woerden

Om u snel en zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we om het volgende:

  • Uw klacht
  • Uw naam en adres
  • Uw polisnummer





Wij reageren binnen tien werkdagen op uw klacht. Bent u niet tevreden met ons antwoord? Dan kunt u binnen 30 werkdagen het besluit ter heroverweging voorleggen aan de directie van Sazas. Dit kan per mail via info@sazas.nl. De directie neemt dan binnen 30 dagen een beslissing. 

Bent u niet tevreden met de beslissing van de directie? Dan kunt u gerechtelijke stappen ondernemen.

Heeft u een klacht over AVAZ of de individuele PLUS-verzekering? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening





Niet gevonden wat u zocht? Bel of mail: