Lees hier onze klantverhalen

Benieuwd hoe onze klanten met verzuim omgaan en wat hun ervaring met Sazas is? Lees hier de laatste klantverhalen.

  • Klantverhaal De van Eijk groep

    Klantverhaal De Eijk Groep: 'Keuze voor Sazas geeft rust'

    De Eijk Groep maakte de afgelopen jaren een flinke groei door. Toch zijn persoonlijke aandacht voor de medewerkers en een familiegevoel nog altijd erg belangrijk bij de groenvoorziener. De verzuimverzekeringen zijn al jarenlang ondergebracht bij Sazas.
    Klantverhaal
  • Ga net als klant Ubink aan de slag met werkgeluk

    Klantverhaal: kwekerij Ubink over het belang van werkgeluk

    Binnen bijna een eeuw groeide familiebedrijf Ubink uit van een klein bedrijf met vier man personeel tot een internationale organisatie met twee vestigingen. Maar hoe groot het bedrijf ook is, ze houden altijd oog voor hun medewerkers en werkgeluk. Gert Ubink en zijn zoon Bas Ubink vertellen over hun handelskwekerij en wat het bedrijf doet om hun medewerkers met zoveel mogelijk plezier aan het werk te houden.
    Klantverhaal
  • Klant Verhaal Bio Verbeek

    Klantverhaal BioVerbeek: 'Zonder medewerkers zijn we nergens'

    Bij glastuinbouwbedrijf Verbeek in Velden staat aandacht voor de medewerkers voorop. Daarom steken de ondernemers, die zijn aangesloten bij Sazas, veel tijd en energie in het beperken van de werkdruk en het vergroten van het werkplezier van hun mensen. Benieuwd naar het hele artikel? Lees verder.
    Klantverhaal
  • Sazas-klant Ammerlaan over vitaliteit en inzetbaarheid

    Klantverhaal: Ammerlaan The Green Innovator over hun bedrijf, vitaliteit en inzetbaarheid

    Ondernemen met een blik op de toekomst. Dat is wat ze bij Ammerlaan The Green Innovator al jaren doen. Dit potplantenbedrijf teelt tropische groene planten. Als één van de eersten maakten ze gebruik van een aardwarmtebron. Daarnaast teelt het bedrijf CO2-neutraal. Dat de ondernemers zich zo bezighouden met vernieuwing zorgt dat mensen er graag willen werken: Ammerlaan heeft weinig moeite met het vinden van personeel. Ook zet de familie Ammerlaan volop in op de vitaliteit en inzetbaarheid van haar medewerkers.
    Klantverhaal
  • Klantverhaal Neessen - Goed werkgeverschap

    Klantverhaal: ‘Goed werkgeverschap betaalt zichzelf terug’

    Personeel vormt de basis van ieder bedrijf. En dat geldt zeker voor Neessen Aardbei- en Aspergeplanten, waar in drukke tijden zo’n 250 mensen aan het werk zijn. Goed werkgeverschap is voor de familie Neessen ‘niet meer dan logisch’. Om die reden namen zij vorig jaar een gloednieuwe woonlocatie in gebruik voor hun internationale medewerkers.

    Klantverhaal
  • Klantverhaal Boomkwekerij Maaijen V.O.F. uit Boskoop - Sazas

    Klantverhaal: Boomkwekerij Maaijen V.O.F. uit Boskoop

    Boomkwekerij A&E Maaijen V.O.F. in Boskoop wordt al vijftien jaar gerund door Erwin en Arie Maaijen. Door de flinke groei van de laatste jaren werken de ondernemers sinds drie jaar met personeel. Naast het aantrekken van nieuw personeel is het behouden van personeel minstens zo belangrijk. Verzuim speelt een belangrijke rol bij het behouden van personeel. Erwin heeft ook nog enkele tips om verzuim te beperken.
    Klantverhaal
  • Klantverhaal Wim Van Den Eertwegh 'Goede Sfeer Is Heel Belangrijk'

    Wim van den Eertwegh hecht veel waarde aan goede werksfeer

    Als de Maas in de zomer van 2021 buiten zijn oevers treedt, krijgt Maatschap van den Eertwegh in het Limburgse Kessel te maken met een ramp. Ondernemer Wim van den Eertwegh (62) blijft hoopvol: ‘Het valt een keer op z’n plek.’ Ondertussen gaat het werk op het bedrijf door en dat gebeurt in een goede sfeer.
    Klantverhaal
  • Globe Plant wil kwaliteiten medewerkers optimaal benutten

    Globe Plant wil kwaliteiten medewerkers optimaal benutten

    Continu in gesprek blijven met medewerkers, een open sfeer creëren binnen het bedrijf én een stukje flexibiliteit bieden. Daarin schuilt volgens Sazas-klant Globe Plant het geheim van betrokken en gemotiveerde medewerkers én een laag verzuim.
    Klantverhaal
  • Hovenier Dhr. Smeets

    Hovenier Nic Smeets was 28 jaar verzekerd bij Sazas

    Hovenier Nic Smeets (65) uit Geleen was 28 jaar klant bij Sazas. In die jaren kreeg hij, net als veel andere ondernemers, te maken met verzuim. Toch heeft hij dit nooit als een groot probleem ervaren: het belang van een goede verzuimverzekering is hem wel duidelijk geworden.
    Klantverhaal