Sazas nummer 1 klanttevredenheid

Sazas heeft in 2017 meegedaan aan het klanttevredenheids-onderzoek Zakelijk van het Verbond van Verzekeraars. Sazas is als 1e geëindigd in het onderzoek. We delen graag de resultaten met u.

Tevredenheid

Onze klanten geven aan vooral tevreden te zijn over:

  • de deskundigheid van de medewerkers;
  • de afhandeling van de claims;
  • de begrijpelijkheid en overzichtelijkheid van de communicatie;
  • de wijze waarop ze geholpen worden.
Klanttevredenheid-nummer-1-Rahamed-Bholai.JPG

Rapportcijfer

Gemiddeld geeft u ons een 7,4, een kleine stijging ten opzichte van vorig jaar (7,3). Daarmee scoren we hoger dan het gemiddelde. We vinden het belangrijk dat u als klant tevreden bent en blijft. Daarom blijven we bouwen aan de beste dienstverlening en service. Deel uw ervaring met ons, zodat wij kunnen werken, zodat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.

Meer lezen

Hieronder vindt u de onderzoeksresultaten. Op de website van het Verbond kunt u ook meer lezen.

Gepubliceerd op 1 november 2017

Wilt u meer weten? Neem contact met ons op