Kan ik mijn factuur per e-mail ontvangen?

Wilt u ook uw documenten digitaal ontvangen? Steeds meer klanten maken gebruik van de mogelijkheid om hun documenten digitaal te ontvangen. Het is niet alleen handig voor uw administratie, u helpt hiermee ook het papierverbruik te verminderen. Op deze pagina leest u welke documenten u digitaal kunt ontvangen en hoe u dit kunt aangeven.

 

Facturen handig in uw mailbox

Vanaf nu versturen wij de premiefactuur aan u via e-mail als pdf-bijlage. Hierdoor is het mogelijk om de facturen automatisch te verwerken. De specificatie, met daarop de werknemersgegevens, wordt niet meegestuurd. Deze kunt u in MijnSazas vinden.

 

Wilt u ook uw facturen digitaal ontvangen?

U kunt dit doorgeven aan ons door een e-mail te sturen naar info@sazas.nl. Of door naar MijnSazas te gaan en uw voorkeur op Digitaal te zetten. Als u dit heeft gedaan, ontvangt u al uw facturen, uitkeringsspecificaties en polissen digitaal.

 

Stappenplan MijnSazas

 

Stap 1: Klik op ‘Documenten’. Deze optie vindt u links in de navigatiekolom na het inloggen op MijnSazas.


Overzichtspagina in de MijnSazas omgeving
[klik hier als de afbeelding niet goed zichtbaar is]

 

Stap 2: Klik op ‘Digitaal’ en daarna op de knop ‘Bijwerken’.
In de MijnSazas omgeving kunt u in het beginscherm uw voorkeur voor digitale post instellen
[klik hier als de afbeelding niet goed zichtbaar is]

 

Heeft u vragen of hulp nodig? Wij helpen u graag.

U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur op 088 56 79 100. Of u kunt een e-mail sturen naar info@sazas.nl.

 

◄ Terug naar Veelgestelde vragen: Facturen en betaaltermijnen